Pakej Bajet Island Hopping Semporna!



Powered by 12Go system

Tuesday, May 21, 2024

Oh No! Hana Kena Heat Rashes di BANGKOK!!



Assalamualaikum & Hello Sunchasers! | Lama saya tak post dekat sini! Nak cerita dengan korang pengalaman saya kena heat rashes last week secara tiba tiba selepas balik dari travel di Bangkok. It was a scary experience for me sebabnya muka saya jadi penuh berbintik macam tu in just a few hours!

Memang panik lah lebih2 lagi bintik tu berisi macam whitehead tu tau. I contacted my Doctor friend and was informed yang this could be heat rashes. So saya pun study lah sikit tentang heat rashes ni ataupun dikenali juga sebagai prickly heat. Saya terbaca yang I need to cool down my face.

So saya basuh muka dengan air ais Cuckoo and pakai soothing gel Herbalife dekat muka. Tak pakai apa2 yg lain cuma ulang letak soothing gel Herbalife je dekat muka everytime lepas mandi dan ambil wudhu. Saya simpan soothing gel tu dalam peti nak bagi dia lagi sejuk.

Sebelum ni kalau ada apa2 masalah skin gatal2 atau jadi sensitif, memang saya selalu guna gel ni. This time around, I think it may work on this prickly heat rashes (please work please)Hari ke-2 muka masih berbintik but dah tak ada sangat isi whitehead di dalam tu. Dia just banyak bintik biasa yang tiada isi.

So saya continue lagi with the same routine for day 2 and look at my face on Day 3!!Rasa lega sangatt, nampak merah2 je sikit tapi bintik2 completely gone. I think I have found my holy grail for prickly heat rashes or sensitive skin. (Read: jangan jadi lagi please)


Kalau korang ada isu yg sama macam saya or ada masalah sensitive skin, please cuba this soothing gel ya. Kena ada standby satu di rumah in case jadi apa2, gatal2 ke, dan boleh buat as after sun gel juga.

Just contact saya, sebab saya memang pengedar sah Herbalife, the price is super affordableYou guys seriously need 1 of this at home. Kalau korang click link bawah ni terus ke Whatsapp saya dan saya assist untuk bantu korang dptkan Aloe gel ni okay!
@hanakimifithabits Terjadi dekat saya 3 hari yang lepas, semasa baru balik dari Bangkok🥲 Yang nk calm your skin, sangat recommended utk cuba Aloevera soothing gel Herbalife, dia meredakan redness, menghilangkan gatal dan sesuai dijadikan after sun gel. Disc: produk tidak bertujuan mendiagnos atau mengubati apa2 penyakit Link Aloe Gel di Bio yaaa #pricklyheat #ruampanas #bestaloeveragel #herbalife ♬ original sound - Coach Turun Berat On9



Klik link di bawah ni kalau nak beli Aloe Gel
https://wa.me/message/IP4GZSPJQAMMF1
Latest
Next Post

post written by:

0 comments: